Saturday, July 16, 2011

Wallet.

Assalamualaikum
Bismillahirrahmanirrahim

First time saya beli purse yang dibeli di shopping complex masa form 2. Simpan duit dan finally beli. Masa tu since tak berapa cukup, so ayah tambah separuh. Hehe. Tapi sangat sayang wallet tu. Dari form 2 sampai universiti pun, still pakai wallet yang sama. B.U.M U.S.A. Itulah brand wallet tu. Masa tu beli wallet, tak sampai RM50.

Before dapat membeli wallet tu, selalu pakai wallet yang dibeli di pasar malam sahaja. RM10+ dah boleh beli. Hehe. Tapi bila dah form 2, then masa tu di shopping complex. Nampak wallet B.U.M tu, terus suka. Pakai wallet tu lama juga. Dalam 8 tahun rasanya. Harga yang tak sampai RM50 dalam 8 tahun. Sangat berbaloi!

Then, disebabkan wallet tu dah 'sakit'. Okay, fine. Saya treat wallet tu macam orang juga okay. Eh, bukan. Macam pets yang dijaga. Disebabkan rasa sayang melimpah-limpah. Sebab wallet tu dah koyak rabak. Taklah koyak rabak tapi dah nampak keusangan wallet tu, then tukar. But orang hadiahkan. Long wallet. Lepas tu, rasa macam sayang kat wallet yang orang hadiah, ambil adik saya punya. Okay, adik saya banyak wallet. Jadi, ambil yang dia dah tak pakai. Sampai sekarang.

Nanti nak beli wallet baru boleh. Nanti yang tak tahu bila. I prefer to buy handbag rather than wallet. Haha.

Guess Hobo Handbag yang menjadi idaman hati.


Kamsamhamnida. Thank you.

No comments: