Monday, July 4, 2011

Mereka juga kawan baik saya.

السلام عليكم ورحمة وبركاته


Bagi aku, tanpa kawan-kawan, aku tak berada di mana aku sekarang. Kawan-kawan yang bagi aku semangat, sokongan dan dorongan bila aku jauh dari family. Sebelum ni, aku dah pernah post entry pasal kawan-kawan baik aku kat sini. Now aku nak cerita ada lagi 3 orang. Diorang ni lain fakulti dengan aku. Tapi tetap kawan baik aku jugak. Mana nak dapat kawan sebaik diorang. Diorang ikhlas dengan aku, baik dengan aku. Eventhough aku kenal diorang sebab aku rapat dengan Syafiqah ni tapi aku rasa rapat dengan diorang.

Sheril Amilia..
Cantik..Hot..Gorgeous..
Lembut orangnya..
Aku ingat lagi masa arwah mama aku sakit tenat dulu..
Lepas kelas Sheril datang dengan Syafiqah..
bagi semangat kat aku..
Dia baik sangat..
Thanks Sheril..love you..

Nur Rafizah..
Jaja nama glamour dia..
Dia pun ada jugak buat blog kat sini..
Dia pun sangat baik..
Suka baca novel..
Bagi dorongan dekat aku..
Tenangkan hati aku..
Love u Jaja..Thanks for everything..
By the way Ja, I'm waiting for your novel..:)

Nabila..
Nama dia sama jugak dengan classmate aku..
Orang panggil Bel..
Dia ni suka gelak..
Selalu tengok dia gelak..
Dia pun sama dengan Sheril dan Jaja..
Baik orangnya..
Love u Bel..Thanks for everything..

Aku banyak kali jugak keluar dengan diorang. Best! Diorang ni jenis gila-gila. Haha. Banyak kenangan aku dengan diorang. Sebenarnya banyak lagi benda aku nak cerita pasal diorang. Tapi takkan habis kalau aku cerita. Diorang ni jenis memahami. Susah nak carik orang yang memahami diri kita. Sepanjang aku berkawan dengan diorang, percaya tak kalau aku cakap diorang tak pernah buat aku sedih. Tapi sebenarnya memang itu lah yang jadik. Hope diorang bahagia dengan apa yang diorang impikan. Love you all!! :)

Kamsamhamnida. Thank you.

No comments: