Wednesday, July 27, 2011

Wahai semangat, datanglah dikau.

Assalamualaikum
Bismillahirrahmanirrahim

Saya nak semangat! Cepat bagi semangat pada saya. Nak inject semangat. Semangat kesukanan. Eh, silap. Nak semangat untuk membuat entry. Saya nak tulis entry banyak-banyak dan gila banyak. Nak update selalu blog. Kesian dekat saya. OMG! Kesian pada diri sendiri. (-.-")

Okay, fine. Sekarang sebab mukus sentiasa menjalankan proses, maka mungkin mempengaruhi semangat untuk membuat entry. Mukus, lebih sopan bahasa. Heh. Baru lepas lunch tadi. Alhamdulillah. Dapat makan sambal udang. Rezeki ada di mana-mana. Rezeki tu general, luas definisi. Jadi, apa-apa yang datang adalah rezeki kita. Senyum, tak perlu kata apa-apa.

Kadang-kadang ter, ter apa eh. Kejap, kejap. Otak tak dapat berjalan kaki. Oh, terpegun, bukan. Terkagum. Kagum ada ter kah? Taram. Eh, kamu. Tahu tak taram itu apa? Taram tu hentam juga. Okay, okay. Saya kagum pada blogger yang mempunyai ability untuk menulis. Wah, panjang dan isi pun menarik.

Sebab saya tiada DSLR. Eh, sedih tahu. Pakai kamera handphone sahaja. Ayah cakap tak payah beli lagi DSLR sebab adik nak beli. Adik saya banyak duit tahu! Sanggup saving duit untuk makan sebab nak beli DSLR. Tiba-tiba terperasan perkataan pertama pada paragraph ni dah guna sebab. Oh. Nevermind. Saya nak cakap kalau ada DSLR, ambil gambar banyak-banyak letak dalam blog. Best woh! *Tolong bagi peluang pada saya untuk berangan. Tolong, tolong*

Kamu semua! Cepat bagi semangat pada saya. Not by word, saya nak semangat. Semangat. Ha, yes, yang itu. Okay, otak dah pusing terbalik sebab tu kapal pun dah terbalik. *Tiba-tiba*

Kamsamhamnida. Thank you.

No comments: