Saturday, July 30, 2011

Night words.

Assalamualaikum
Bismillahirrahmanirrahim

Aku menyendiri
Dikala malam yang hening lagi sunyi
Kerana mereka sudah tidak berbunyi
Maka mencari aktiviti
Untuk dibuat tika seorang diri
Apa aku merepek ni

Haha. Well, being as literary sometimes is actually can make someone refresh their skill in Bahasa Melayu. Ops! Masuk bakul, angkat sendiri, nak kena ni! Hai semua! Dah lama tak berceloteh membebel kat blog yang tak berapa nak lawa ni. Since I prefer a simple one and the most important thing, senang nak baca tambah-tambah bagi orang yang rabun macam saya.

Saya baru menghabiskan drama Baby Faced Beauty. Then waiting for the next drama to be downloaded. Dah episod 3 tahu! Tiba-tiba tengok drama Baby Faced Beauty, rasa macam syoknya sewing. Dah lama tak sewing. Last sewing itu hari masa adik tecik comel bongsu saya minta jahitkan lencana kat tudung dia. Rindu sama itu Kemahiran Hidup ERT.

In these recent days, dah berapa banyak kali try to do a new entry. Some tips, membebel bagai. Tapi at last, save as draft. First semangat punya sihat. Mean, kuat. Tapi at last, tak juga. Perhaps nikmat kesihatan dapat dinikmati semula seperti biasa. Juga terasa mahu menambah rakan taulan di alam maya. Terasa indahnya dunia kalau ramai rakan-rakan. Jadi, memang akan tiba some days just like before saya akan pergi berjalan-jalan di blog orang lain. Seronok tahu. Bila buka dashboard, nanti ada update dari mereka. *Muka happy macam doraemon*

Kamsamhamnida. Thank you.

No comments: