Saturday, July 16, 2011

Gelombang Korea di seantero dunia.

Assalamualaikum
Bismillahirrahmanirrahim

Sekejap tadi, baru sekejap tadi, baru-baru, baru. Dalam berita TV3, ada 'Gelombang Korea di Seantero Dunia'. Lebih kurang macam itulah tajuk berita tadi. Hebat bukan, gelombang Korea. Me myself also a fan of Korea. Berita tunjuk pasal ada kelas pengajaran Bahasa Korea. Saya juga mahu join. One day okay, one day.

Then, bukan sahaja kelas pengajaran Bahasa Korea. Tapi ada juga kelas menari. Honestly, saya pun tertarik juga dengan tarian diorang. 2 P.M, SS501. Tapi SS501 sudah dibubarkan. But still, Kim Hyun Joong the best! Bila tengok diorang menari, macam terpegun sekejap. Okay, saya minat Korea. Yes, I am. Belajar bahasa Korea boleh menambah skill language. Kalau dalam resume, boleh tambah satu lagi bahasa.

Dan sekarang, since music dan drama Korea semakin terkenal di Malaysia, dah menjadi musim pergi melawat Korea. Saya belum boleh mencapai tahap tu. Sebab duit simpanan sendiri belum ada. Duit simpanan dari gaji sendiri. Gaji harus disimpan untuk benda lain. Siapa nak hadiahkan percutian ke Korea? Okay, sila berusaha sendiri. Antara tempat yang saya teringin nak pergi termasuk Jeju Island. Then Busan. Jauh perjalanan, indah pemandangan.

Kamsamhamnida. Thank you.

No comments: