Sunday, July 17, 2011

First Time.

Assalamualaikum
Bismillahirrahmanirrahim


Cubaan 123, cubaan 123, cubaan lagi dan lagi dan seterusnya. Okay, first time buat entry menggunakan Androi. Agak kekok sebab, sebab apa ya. Sebab touch screen. Haha. Ops, span sikit. Hehe. Okay, dah salah mengeja sopan, jadi span. Tapi senang sikit sebab boleh baring sambil buat entry. 2 in 1, mana nak dapat. Dapat kat kedai. Yeay!


Mula-mula macam weird. Nak tulis entry tapi tak boleh. Terus select all then macam nothing. Then, jadilah macam 'Kau tengok aku, aku pandang kau. Kau pandang aku, aku tengok kau'. Pemandangan yang tak berkesudahan. Dah macam love at first sight. Cewah! Eh, best lah pakai Android okay. Lepas ni, boleh buat entry pakai Iphone5. Okay, saya mengaku saya berangan. Tapi macam best lah pakai Iphone. Nak colour putih. Nak hadiah dari Apple. Sila lah baca entry ni. Hehe.


Sahaja-sahaja testing.


Kamsamhamnida. Thank you.

No comments: