Monday, June 13, 2011

Grown Up Amal Aliyah.

السلام عليكم ورحمة وبركاته


Baru lebih kurang 11 hari aku tak jumpa budak tecik bernama Amal Aliyah ni, bila aku jumpa dia balik, 'OMG! Amal semakin berkembang dengan jayanya'. Budak-budak sangat cepat proses tumbesaran. Oleh sebab proses tumbesaran dia yang semakin meningkat, maka dia umpama artis yang sangat hot yang peminat-peminat dia beratur sampai tempat parking kereta untuk mintak autograph. Berebut nak pegang dia. Tapi nasib baik jugak lah budak tecik yang bernama Amal tu tak berapa gemor orang mendukung. Jadi berbaringlah dia dikelilingi oleh orang yang setia nak jaga dia. Kalau Amal dah boleh baca, mesti kembang baca entry ni. Dear Amal, kak Nurul buat entry ni special untuk Amal ok. Tapi aku ada peluang yang lebih besar jaga Amal hari tu memandangkan orang lain agak busy. Aku dodoi budak tecik Amal tu sampai tertidur. Seperti biasa budak tecik mana yang tak comel. Rasa macam nak jadik babysitter kejap bila mak dia a.k.a makcik aku pegi keja start esok. Masa dia nak tidur tu aku sempat main-main dengan dia. Bila aku tengok dia senyum, rasa macam nak tarik pipi dia yang gebu tu. Nasib baik dia kecik lagi kalau tak pipi dia yang gebu tu kompem asyik kena cubit dengan orang. And seperti biasa, walau tak sempat, aku akan sempatkan jugak ambil gambar dia macam kakak-kakak dia dulu. ^_^










Asyik tengok gambar-gambar dia je. Nasib baik ambik. That's all for now. Thanks for reading! Kamsamhamnida~

No comments: