Tuesday, June 7, 2011

Gitar.

السلام عليكم ورحمة وبركاته

Bilo den dongar muzik cenggini --> Aishiteru Menunggu by Zhiflia, den ghaso cam nak main gitar jugak. Itu hari takde lah itu sangat, kadang-kadang ini jugak sebab kejadian baru terjadi. Tapi tak boleh guna present tense jugak, harus guna past tense sebab kejadian tetap dah berlaku.  Ini lah akibatnya kesan tak tidur lagi walaupun orang lain dah tidur dah nak bangun dah pun. Dan ada juga yang dah bangun untuk sahur bagi yang berpuasa dalam bulan Rejab. *Iklan sebentar : Puasa bulan Rejab. Rejab dah masuk bulannya*

Mari kita balik ke pangkal jalan. Hari tu anak saudara (OMG! dah ada anak saudara a.k.a anak sepupu), dia belajar main gitar so my reaction was that kagum tengok dia tuning gitar tu. Actually, aku suka (walaupun tak pernah belajar dan tak tahu macam mana nak main gitar) main gitar. Perhatian, perhatian. Ayat dalam bracket tu sebenarnya boleh aja disambung di penghujung ayat tu. Tapi disebabkan dah tulis, jadi malas nak edit. Hehe. Bila dia tanya-tanya pasal gitar ni, memang aku surrender sebab aku tak tahu. I was then, okay, kena tuning dulu before main. So, dia cuba tuning. And dia main gitar tu. Main OST Stairway to Heaven (aku dengar macam lagu tu), macam bestnya okay! My younger sis then asked her belajar sendiri or class, she said both. Kalau pergi kelas, mesti ada pakai duit sikit. Jadi, kalau dah ada kerjaya sendiri, baru boleh berkira-kira nak pergi kelas belajar. Gitar sendiri pun belum ada lagi. Btw, sapa nak bagi hadiah gitar kat aku? Hehe.

Thanks for reading!

No comments: