Friday, March 11, 2011

The strength of mine

Hidup nih..memang takkan lari dari cabaran..
tak kira lah orang tuh sesiapa pun..
sebab memang tuh lumrah hidup..
saya pun sama juga..
tapi saya punya kekuatan sendiri..
perkara yang sangat bernilai dan berharga..
walau apa pun yang jadi..
walau apa jua yang saya kena hadapi..
inilah kekuatan saya..
AYAH dan ARWAH MAMA..
wasiat terakhir arwah mama..
"kakak, kalau mama takde nanti, kakak jangan patah semangat nak belajar"
maka..
sebab itulah..
sehingga ke hari ini..
sehingga ke saat ini..
saya masih kat sini..
pegang kuat-kuat amanah ayah dan arwah mama..
semangat saya takkan pernah pudar walau apa pun yang jadi..
sebab kejayaan saya inilah..
hadiah untuk ayah dan arwah mama..
membalas semula kegagalan yang saya pernah hadapi dulu..
tengok ayah dan arwah mama senyum..
is the best thing in this world....

No comments: