Tuesday, March 1, 2011

AM is done!

Assalamualaikum..
alhamdulillah..
rasa lega gila dah habis test AM..
AM = Advanced Manufacturing..
sibuk sangat seharian nih..
banyak gila teori yang nak kena ingat..
finally kejayaan menjawab soalan tadi..
peace.. ^^

actually..
baru saya perasan tadi..
time menjawab soalan test tadi..
Ya Allah Ya Rabbi..
dah 4 tahun kau belajar degree..
baru hari nih kau perasan..
tehee~~
*senyum sumbing supaya terserlah gigi-gigi air*
perasan apa?
haiyoo..suka betul tak cakap direct!
suka betul buat intro yang panjang-panjang berjela..
okay..okay..
saya baru perasan..
benda yang saya study awal, saya ingat..
tapi benda yang saya baru study saya tak hengat..
HARAP MAKLUM!!
kes ini hanyalah untuk kes-kes tertentu sahaja..
dimana kes-kes yang berkaitan dengan calculation..
wokeh! now i know..
i need to study earlier..
ceh..ceh..semangat tetiba..
hajatnya teman nak sambung buat project teman malam nih..
diharapkan dapat stay lama-lama..
masa dah singkat!!!!!!!!!
loceng emergency berbunyi..
dingdongdingdong..
okay..dah!

No comments: