Thursday, March 17, 2011

Makanan best!

Hai orang-orang Melaka..
dan juga visitors di Melaka..
nak tahu satu tempat yang ermm punya makanan dia?
NAIMAN
lokasi dekat ayer keroh..
dekat taman tasik utama 3..
makanan dia memang superb!!!!
tak rugi kalau makan kat situ..
kalau anda mahukan kepuasan ketika makan..
memang puas hati lah!
tadi saya ada bawak seorang kawan pergi makan kat situ..
komen dia....
"sekali dah makan sup dia, macam nak makan lagi sahaja"
sebab memang sedap..
pernah dulu..
saya makan bihun goreng..
makanan simple yang amat..
tapi sedap!
kalau dah bihun goreng pun memang sedap, makanan lain pun mestilah sedap..
kan kan kan..
dari hari tuh mengidam makan bubur nasi NAIMAN..
akhirnya dapat jugak merasa..
kalau pergi sana, cuba jugak makan bubur nasi..
memang sedap..
kalau cakap kat sini, memang susah..
jadik..
kalau ada masa atau peluang ke melaka..
boleh lah cuba makan di sini.. =)

1 comment:

**Sy!eRA_N** said...

yang...jom join contest "me & my kesayangan"..sempena my 1st anniversary ngan afundee mucuk..hikhik