Wednesday, April 25, 2012

Scent of a woman adalah best!

Assalamualaikum

Tiap kali buka blog walaupun ada entry tak jadi, most of the time mesti akan ada reader/viewer yang akan singgah di entry Tips: Memerahkan bibir. Okay, terharu. Terima kasih daun keladi, next time datang lagi. Bukan next time, sekarang juga. Bhahaha. Sememangnya saya mahu sangat berkongsi tips-tips yang saya tahu tapi seringkali juga entry akan tak jadi. Dan memerlukan masa dan mood yang sesuai. Saya mahu berkongsi tips-tips yang berguna dari apa yang saya tahu dan juga dari pembacaan saya. Maka memerlukan masa demi menyusun ayat-ayat. Seronok tahu! Hope jika ada rezeki dan umur panjang, saya dapat tulis entry mengenai tips-tips lain.

Baiklah, sebenarnya jika korang perasan, sekarang memang jarang letak gambar-gambar bersama entry. Disebabkan gambar banyak berada dalam handphone maka terasa nantilah dahulu. Disebabkan itu juga, banyak entry tertangguh. -______-" Memang seronok letakkan gambar dan edit gambar dan kalau terlebih rajin, letak watermark sendiri. Seronok! Tapi masa mencemburui saya. Bhahaha. Walaupun tak busy, buat-buat busy sahaja.

Baru-baru ini, actually to be more accurate, sekarang saya tengah khusyuk tengok drama Korea Scent of a woman. Disebabkan ada Lee Dong Wook, memang lah bertambah semangat sebab Lee Dong Wook sangat comel! Dan tiba-tiba dengar pula soundtrack drama yang "Oh, sangat seronok". Song title adalah You're beautiful by Kim Junsu. Dalam drama itu, Kim Junsu pun ada juga. Rupanya suara Kim Junsu memang superb! Even menyanyi without lagu, juga sedap. Dan ada iras-iras Yoseob dari BEAST. Yoseob juga suara memang superb! Rasa mendayu-dayu sahaja, emosi terikut juga bila dengar mereka nyanyi. Tanpa sedar tiba-tiba riak muka telah bertukar iaitu verangan. Bhahaha. Kau hade? Tapi kan, Scent of a woman best! Baru episod 10 rasanya. Tidak dapat menghabiskan sebelum pergi travel. Yeay! Jadi, sila tengok korean drama fans!! ^___^

Thanks for reading!

No comments: