Tuesday, April 17, 2012

Frust.

Assalamualaikum

Saya sangat frust. Bukan frust bercinta, tidak, tidak. Only God knows the secret of the heart. Saya tak tahu macam mana nak luahkan, maaf, saya bukan begitu. Biar saja. Itu baru betul. Makanya sebab itu juga saya begini dan begitu. Hahaha. Confirm uols tak faham. Sila buat-buat faham dengan tahap emosi malam ini. Tengok ayat-ayat saya juga seperti bunga yang mekar mengembang a.k.a kesusasteraan tetiba datang menerpa-nerpa.

Baiklah. Biarkan sahaja. Sebab itu juga Tuhan cakap kalau apa-apa, minta pada Dia. Maksudnya, apa-apa sahaja kita cakap pada Dia. Mesti takkan kecewa. Blog ini juga sometimes jadi tempat saya tulis semua. Sebab sekurang-kurangnya nanti in the future saya boleh tengok kembali entry-entry lama. Lagipun, saya menjumpai satu hobi baru bahawa saya suka berkawan dalam alam maya. Uols sangat sweet! Dan rasa macam nak join every gathering yang bloggers buat. Rasa suka melompat bila ramai kawan.

Allah hilangkan sesuatu tapi Dia bagi sesuatu yang lama sangat kita nak kan kan. Jadi, bersyukur juga. Yeay! Alhamdulillah. Syukur. Bukan satu tapi kegembiraan atau kemahuan itu banyak Dia bagi bila kita frust. Frust ini diharapkan dapat berlalu pergi selepas saya bangun esok pagi. Moga hati ini bersih. Tak mengapa. Tak mengapa. Eh, saya tak nangis. Sebab saya memang takkan menangis. Cuma hari itu bila tengok 7 Petala Cinta, tak sangka pula saya menangis. Terharu, sebak, kagum. *Tiba-tiba masuk tajuk lain pula*

Thanks for reading!

No comments: