Friday, November 12, 2010

Terima kasih KECIK dan OGY

Habis paper protection..
saya bersama 2 orang sahabat saya terus pergi toilet..
sambil menunggu, telefon ayah..
Tanpa berlengah2, terus mengalir airmata ini..
terkilan sebab paper protection tadi..
sedih sgt..menangis sampai tak dapat cakap dengan ayah..
ayah bagi semangat..
akhirnya..
keyakinan sedikit bertambah..Tuhan maha adil..
moga paper tadi tak menghampakan saya..

lepas call ayah..
cari Cik Kecik dan Cik Ogy..
lepas itu terus berlalu pergi makan..
sepanjang masa, Cik Kecik dan Cik Ogy cuba buat saya happy..
gelak + buat lawak + macam2
kalau saya diam, diorang buat lawak lagi..
asal saya ketawa..
terubat jugak hati yang kecewa tadi..
happy..gelak2..
kat sini saya nak cakap..

terima kasih
NOR SYAZA FARHANA 
dan 
ROZILAWATI..

sayang sangat korang..
apa2 pun, korang selalu ngan aku..
hanya Tuhan yang dapat balas..
susah aku nak carik SAHABAT2 macam korang..
harap2 pesahabatan ni kekal selamanya..
sayang korang..
^__^

No comments: